Festklädd

Var nyligen inbjuden till fin middag, så jag plockade fram min gamla 50-tals kostym som jag fått av svärfar. Lite kallt att cykla i, men jag löste det med jeans över och en tjock tröja under samt en extra jacka över. Vet inte riktigt hur det såg ut , men det fungerade faktiskt över förväntan. Problemet var att finna ett lämpligt ställe för ombyte. Nästa problem var att jag hade glömt roll on. Men tvål och vatten och ett glatt leende räddade kvällen för såväl mig som min omgivning ( tror jag... ). Vad har ni för erfarenheter av finkläder och vintercykling? / Thomas S

Kommentarer
Postat av: Bahrie

Vilken bra lösning har du hittat..Så brukar jag göra också ibland..

2009-12-08 @ 23:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0